Veřejné zakázky města Pardubice Profil zadavatele

Statutární město Pardubice
Pernštýnské nám. 1, 530 21 Pardubice
IČ: 00274046
www.pardubice.eu

ICT v rámci Výzvy 22

Evidenční číslo ve Věstníku veřejných zakázek 499494
Systémové číslo VZ P14V00000148
Datum zahájení 10.3.2015 00:00:00
Lhůta pro podání nabídek 10.6.2015 11:00:00
Zadavatel Statutární město Pardubice
Odbor Oddělení veřejných zakázek
Stav Ukončeno plnění smlouvy na základě VZ
Specifikace zadávacího řízení Otevřené řízení

Uchazeči veřejné zakázky

NázevSídloNabídková cena s DPHPoznámka
61858579 ALEF NULA, a.s. Česká republika 6 222 467,00 Kč uchazeč v rámci části 1 „K1: Páteřní síťové prvky a vysoce dostupný NextGeneration Firewall“
47676795 AutoCont CZ, a.s. Česká republika 2 825 108,00 Kč uchazeč v rámci části 3 „K3: Systém pro komunikaci s občany“
00176150 Konica Minolta Business Solutions Czech, spol. s r.o. Česká republika 319 875,60 Kč uchazeč v rámci části 2 „K2: Digitalizační linka pro potřeby Živnostenského úřadu“
02199939 VERTIX s.r.o. Česká republika 5 891 914,00 Kč uchazeč v rámci části 1 „K1: Páteřní síťové prvky a vysoce dostupný NextGeneration Firewall“

Vybraný uchazeč

NázevSídloCelková cena s DPHPoznámka
47676795 AutoCont CZ, a.s. Česká republika 2 825 108,00 Kč vybraný uchazeč pro část 3 „K3: Systém pro komunikaci s občany“

Výše skutečně hrazené ceny za plnění veřejné zakázky

Vybraný uchazečRokCena bez DPHCena s DPH
AutoCont CZ, a.s. 2015 1 907 050,00 Kč 2 307 530,50 Kč
2016 87 000,00 Kč 105 270,00 Kč
2017 87 000,00 Kč 105 270,00 Kč
2018 87 000,00 Kč 105 270,00 Kč
2019 65 250,00 Kč 78 952,50 Kč
2020 101 500,00 Kč 122 815,00 Kč

Dokumenty veřejné zakázky

NázevPožadovaná registraceUveřejněno
Předběžné oznámení veřejného zadavatele [html] Ne  
Oznámení o zahájení zadávacího řízení [html] Ne  
Odůvodnění veřejné zakázky [pdf, 162.07 kB] Ne 11.03.2015 10:14:54
Zadávací dokumentace [pdf, 350.5 kB] Ne 11.03.2015 10:15:05
Zadávací dokumentace - příloha [doc, 460 kB] Ne 11.03.2015 10:15:10
Zadávací dokumentace - příloha [doc, 453.5 kB] Ne 11.03.2015 10:15:12
Zadávací dokumentace - příloha [doc, 452.5 kB] Ne 11.03.2015 10:15:14
Zadávací dokumentace - příloha [doc, 449.5 kB] Ne 11.03.2015 10:15:15
Zadávací dokumentace - příloha [doc, 458 kB] Ne 11.03.2015 10:15:18
Zadávací dokumentace - příloha [doc, 458 kB] Ne 11.03.2015 10:15:20
Zadávací dokumentace - příloha [doc, 462 kB] Ne 11.03.2015 10:15:22
Zadávací dokumentace - příloha [doc, 457.5 kB] Ne 11.03.2015 10:15:25
Zadávací dokumentace - příloha [doc, 451.5 kB] Ne 11.03.2015 10:15:27
Zadávací dokumentace - příloha [docx, 495.77 kB] Ne 11.03.2015 10:15:29
Zadávací dokumentace - příloha [xlsx, 425.39 kB] Ne 11.03.2015 10:15:30
Zadávací dokumentace - příloha [xlsx, 423.88 kB] Ne 11.03.2015 10:15:32
Zadávací dokumentace - příloha [xlsx, 423.91 kB] Ne 11.03.2015 10:15:34
Zadávací dokumentace - příloha [doc, 640 kB] Ne 11.03.2015 10:15:36
Zadávací dokumentace - příloha [doc, 640.5 kB] Ne 11.03.2015 10:15:39
Zadávací dokumentace - příloha [doc, 639 kB] Ne 11.03.2015 10:15:40
Dodatečné informace k zadávacím podmínkám č. 1 [pdf, 190.61 kB] Ne 03.04.2015 12:56:13
Oznámení o zahájení zadávacího řízení - opravný formulář [html] Ne  
Dodatečné informace k zadávacím podmínkám č. 2 [pdf, 217.88 kB] Ne 10.04.2015 11:07:36
Dodatečné informace k zadávacím podmínkám č. 3 [pdf, 175.51 kB] Ne 14.04.2015 09:47:39
Dodatečné informace k zadávacím podmínkám č. 4 [pdf, 196.57 kB] Ne 27.04.2015 08:24:56
Dodatečné informace k zadávacím podmínkám č. 5 [pdf, 1.43 MB] Ne 30.04.2015 12:39:20
Dodatečné informace k zadávacím podmínkám č. 6 [pdf, 188.71 kB] Ne 07.05.2015 10:54:00
Zrušení zadání části 1 „K1: Páteřní síťové prvky a vysoce dostupný NextGeneration Firewall“ [pdf, 45.81 kB] Ne 08.07.2015 13:51:20
Písemná zpráva zadavatele pro část 1 „K1: Páteřní síťové prvky a vysoce dostupný NextGeneration Firewall“ [pdf, 199.47 kB] Ne 08.07.2015 13:51:21
Zrušení zadání části 2 „K2: Digitalizační linka pro potřeby Živnostenského úřadu“ [pdf, 45.77 kB] Ne 08.07.2015 13:51:23
Písemná zpráva zadavatele pro část 2 „K2: Digitalizační linka pro potřeby Živnostenského úřadu“ [pdf, 172.27 kB] Ne 08.07.2015 13:51:25
Smlouva pro část 3 "K3: Systém pro komunikaci s občany" [pdf, 7.34 MB] Ne 04.08.2015 11:01:01
Písemná zpráva zadavatele pro část 3 "K3: Systém pro komunikaci s občany" [pdf, 160.81 kB] Ne 04.08.2015 16:02:38
Výše skutečně uhrazené ceny za plnění veřejné zakázky – rok 2015 (pro část 3: K3 – Systém pro komunikaci s občany) [pdf, 48.77 kB] Ne 29.03.2016 14:15:48
Seznam subdodavatelů pro část 3: K3 – Systém pro komunikaci s občany [pdf, 1.86 MB] Ne 29.03.2016 14:15:49
Výše skutečně uhrazené ceny za plnění veřejné zakázky - rok 2016 (pro část 3: K3 - Systém pro komunikaci s občany) [pdf, 37.93 kB] Ne 31.03.2017 14:01:06
Seznam subdodavatelů pro část 3: K3 - Systém pro komunikaci s občany [pdf, 48.01 kB] Ne 31.03.2017 14:01:07
Výše skutečně uhrazené ceny za plnění veřejné zakázky - rok 2017 (pro část 3: K3 - Systém pro komunikaci s občany) [pdf, 21.66 kB] Ne 29.03.2018 10:45:49
Výše skutečně uhrazené ceny za plnění veřejné zakázky - rok 2018 (3. část - K3: Systém pro komunikaci s občany) [pdf, 163.72 kB] Ne 14.03.2019 10:05:56
Výše skutečně uhrazené ceny za plnění veřejné zakázky - rok 2019 (3. část - K3: Systém pro komunikaci s občany) [pdf, 164.64 kB] Ne 31.03.2020 21:47:00
Výše skutečně uhrazené ceny za plnění veřejné zakázky - rok 2020 (3. část - K3: Systém pro komunikaci s občany) [pdf, 980.63 kB] Ne 31.03.2021 08:45:55